Jump to content
Sign in to follow this  
Usui

Tutorial World Edit Minecraft

Recommended Posts

Tutorial World Edit

 

Comenzile world edit:

 

//limit <limit> Setați un număr maxim de blocuri care să se schimbe cel mult pentru toate operațiile. Acest lucru te afectează numai. Utilizați acest lucru pentru a preveni accidentele catastrofale. Această comandă nu va suprascrie limita din configurație dacă este setată.

Istoric

// undo [num-steps] [player] Anulează ultima ta acțiune.

// redo [num-steps] [player] Redoarce-ți ultima acțiune (anulată). Această comandă revizuiește istoria anterioară și nu repetă comanda.

/ clearhistory Șterge istoricul.

Selecţie

// wand Oferă "bagheta de editare" (în mod prestabilit, un topor de lemn). Faceți clic pe butonul din stânga cu acest instrument pentru a selecta poziția 1 și faceți clic dreapta în poziția de selecție 2.

/ toggleeditwand Comută modul de selectare a tijelor de editare, permițându-vă să utilizați în mod normal elementul pentru coadă de editare.

// sel [-d] <cuboid | extend | poly | elipsoid | sferă | cilindru | convex> Alegeți forma regiunii pe care să o utilizați pentru selecții.

// desel Deselectează selecția curentă.

// pos1 [x, y, z] Setați poziția de selecție # 1 la blocul deasupra celui pe care stați.

// pos2 [x, y, z] Setați poziția de selecție # 2 la blocul deasupra celui pe care stați.

// hpos1 Setați poziția de selecție # 1 la blocul pe care îl căutați.

// hpos2 Setați poziția de selecție # 2 la blocul pe care îl priviți.

// chunk [-sc] [x, z] Selectați bucla în care vă aflați pentru selecție.

// expand <size> Extinde selecția în direcția pe care o căutați.

// extinde <suma> <direcția> Extinde selecția în direcția specificată (nord, est, sud, vest, în sus, în jos).

// expand <suma> <suma inversă> [direcția] Extinde selecția în două direcții simultan.

// expand vert Extinde selecția pentru a include sky to rockrock.

// contract <sumă> Contractează selecția în direcția pe care o căutați.

// contract <sumă> [direcție] Contractează selecția în direcția specificată (nord, est, sud, vest, sus, jos).

// contract <sumă> <valoare inversă> [direcție] Contractează selecția în două direcții simultan.

// start [-hv] <suma> Începutul selecției în fiecare direcție.

// inset [-hv] <amount> Introduceți selecția în orice direcție.

// shift <amount> [direction] Mută regiunea de selecție. Nu muta conținutul selecției.

// size [-c] Obțineți dimensiunea regiunii selectate.

// count [-d] <block> Numără numărul de blocuri din regiune.

// distr [-cd] Obțineți distribuția blocului în selecție.

Operațiunile din regiune

// set <block> Setați toate blocurile din regiunea de selecție într-un bloc specificat.

// replace <la-block> Înlocuiți toate blocurile fără aer din interiorul regiunii.

// replace <from block> <to block> Înlocuiți toate blocurile blocurilor specificate cu alt bloc din interiorul regiunii.

// overlay <block> Plasați un bloc deasupra blocurilor din interiorul regiunii.

// walls <block> Construiți pereții regiunii (fără a include tavanul și podeaua).

// outline <block> Construiți pereți, podea și tavan.

// center <block> Setați blocurile centrale.

// smooth [-n] [iterații] Neteziți harta înălțimii selecției.

// deform [-ro] <expression> Deformează o regiune selectată cu o expresie.

// hollow [grosime] [block] Coboară obiectele conținute în selecție.

// regen Regenerați regiunea de selecție.

// move [-s] [count] [direction] [leave-id] Mutați conținutul selecției. Un bloc poate fi specificat pentru a completa zona din stânga.

// stack [-s] [count] [direction] Stive de selecție.

// naturalize Setati 3 straturi de murdarie pe partea de sus a suprafetei de selectie, apoi rotiti jos.

// line [-h] <block> [thickness] Desenează un segment de linie între colțurile de selecție cuboide.

// curve [-h] <block> [grosime] Desenează un spline între colțurile de selecție cuboide.

// forest [type] [density] Faceți o pădure în regiune.

// flora [density] Face flora în regiune.

 

Clipboard

// copy [-m] Copiază regiunea selectată în prezent. Rețineți că stochează poziția dvs. în raport cu selecția atunci când copiați.

// cut [-m] Taie regiunea selectată în prezent.

// paste [-sao] [-a] Pastreaza clipboard-ul. Dacă lipiți cu -a, blocurile de aer sunt ignorate.

// rotate <axa y> [axa x] [axa z] Rotiți clipboard-ul.

// flip [direction] Flip clipboard.

// schematic sau // schemsave [<format>] <nume fișier> Salvați clipboard la .schematic. (mcedit este în prezent singurul format)

// schematic sau // schemdelete <filename> Ștergeți schema salvată.

// schematic sau // schemload [<format>] <filename> Încărcați .schematic în clipboard.

// schematic sau // schemlist [-dn] [-p <page>] Afișează toate schemele disponibile.

// schematic sau // schemformats Afișați formatele schematice disponibile.

/ clearclipboard Ștergeți clipboardul.

Generare

// generate [-hroc] <block> <expression> generează o formă conform unei formule date.

// generatebiome [-hroc] <block> <expression> Setează biome după o formulă dată.

// hcyl <block> <radius> [, <radius>] [înălțime] Creați un cilindru vertical vertical.

// cilindru [-h] <bloc> <rază> [, <rază>] [înălțime] Creați un cilindru vertical.

// sphere [-h] <bloc> <rază> [, <rază>, <rază>] [ridicată? true | false (implicit)] Creați o sferă.

// hsphere <block> <rază> [, <rază>, <rază>] [ridicată? true | false (implicit)] Creați o sferă goală.

// pyramid [-h] <block> <size> Creați o piramidă.

// hpyramid <block> <size> Creați o piramidă goală./ fore

 / pumkins [type] [density] Faceți o pădure de dovleac

/ toggleplace Comutați între utilizarea poziției # 1 sau poziția curentă.

// fill <block> <radius> [depth] Umpleți o gaură.

// fillr <block> <radius> [depth] Umpleți complet o gaură recursivă.

// drain <rază> Evacuați apa din apropiere / bazinele de lavă.

/ fixwater <radius> Nivel de piscine de apă în apropiere.

/ fixlava <radius> Nivel de piscine de lavă din apropiere.

/ removeabove [height] Scoateți blocurile deasupra capului.

/ removebelow [height] Scoateți blocurile de sub picioare.

/ replacecenear [-f] <dimensiune> <de la id> <la-id> Înlocuiți toate blocurile existente din apropiere.

/ removeenear <block> Eliminați blocurile din apropierea dvs.

/ snow [rază] Simulați capacul de zăpadă.

/ thaw [rază] Se răcește / se îndepărtează zăpada.

/ ex [rază] Stingeți incendiile.

/ butcher [-plangbtfr] [rază] Ucide mobs din apropiere.

/ remove <type> <radius> Eliminați entitățile din apropiere. Tipul poate fi "elemente" pentru obiecte pierdute / picături, săgeți, bărci, căsuțe mină, tnt sau xp.

/ green [-f] [rază] Verifică zona.

// calc <expression> Evaluați o expresie matematică.

Unelte pentru chunk-uri

/ chunkinfo Obțineți numele de fișier al bucății în care vă aflați.

/ listchunks Imprimați o listă de bucăți folosite.

/ delchunks Generați un script de shell pentru a șterge bucăți.

 

Unelte

/ tool <repl | cycler | floodfill | perie | lrbuild | copac | deltree | farward | info | none> Selectați un instrument de legare.

/ none Comutați la niciun instrument.

/ info Comutați la instrumentul informativ.

/ farwand Wand la un instrument de distanta.

/ lrbuild <blocul leftclick> <block rightclick> Instrumentul de construcție cu rază lungă de acțiune.

/ tree [type] Comutați la instrumentul pentru copac. Tipuri disponibile [copac, regular, mare, bigtree, redwood, sequoia, tallredwood, tallsequoia, mesteacan, alb, brad, pin, randredwood, randomredwood,

/ deltree Intrument de indeprtare a copacilor plutitori.

/ cycler Block tool cycler.

/ flood <pattern> <range> Instrumentul de umplere a inundațiilor.

Brushes

/brush sphere [-h] <tip> [rază] Comutați la instrumentul perie sferică.

/ brush cylinder [-h] <tip> [rază] [înălțime] Comutați la scula periei cilindrului.

/ brush clipboard [-ap] Comutați la instrumentul clipboard.

/ brush smooth [-n] [rază] [iterații] Neteziți regiunea.

/ brush extinguish [raza] Comutați la scula periei de stingere a incendiului.

/ brush gravity [-h] [radius] Comutați la instrumentul perie gravimetrică.

/ brush butcher [-plangbtfr] [radius] Comutați la instrumentul de perie pentru măcelar.

/ size <size> Modificați dimensiunea periilor curente

/ mat <pattern> Schimbați materialul utilizat de peria actuală.

/ range <range> Setați intervalul de perie.

/ mask Ștergeți masca

/ mask <mască> Setați o mască

// gmask <mask> Setați masca globală.

Noțiuni de bază

/ unstuck Mergeți la primul loc liber.

/ ascend [num-levels] Mergi în sus.

/ descend [num-levels] Du-te în jos niveluri.

/ ceil [clearance-ul] Ia-te la tavan.

/thru Treci prin peretele la care te uiți.

/ jumpto Salt la blocul la care te uiți.

/ up [-fg] [distance] Mergeți la o anumită distanță.

Snapshots

// restore [snapshot] Restaurați un instantaneu special.

// snapshot use <snapshot> Utilizați un instantaneu special.

// snapshot sel <index> Alegeți instantaneul bazat pe ID-ul listei.

// snapshot list [num] Lista celor 5 noi instantanee.

// snapshot befor <date> Găsiți primul instantaneu înainte de data dată.

// snapshot after <date> Găsiți primul instantaneu după data dată.

Scripting

/ cs <script> [args ...] Execută un script.

/.s Executa ultimul script cu un nou argument

/<script>.js[args ...] Execută un script JS.

Comenzi generale

/ searchitem Căutați un element după numele său.

/ commands world edit WorldEdit.

/ worldedit help [comanda] Afișează documentația de ajutor pentru comanda dată sau listează toate comenzile dacă nu sunt date niciodată (aliasing la // help).

/ worldedit reload Reinstalați configurația WorldEdit.

/ worldedit version Găsește versiunea WorldEdit.

/ worldedit tz Setați fusul orar. Acest lucru este temporar.

// fastToggles fastmode performance.

Biomuri

/ biomelist

 

 

 

FOARTE MARE ATENTIE CU WORLD EDIT!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tutorial bine realizat, scurt, la obiect.

E ce trebuie. Felicitari ! Astept sa mai vad ceva tutoriale de la tine curand 😉

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×