Jump to content

Usui

Staff MC
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Usui last won the day on February 11

Usui had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About Usui

  • Birthday 05/24/1997

Recent Profile Visitors

48 profile views
  1. Usui

    Salut! Multumesc pentru sfat,voi face si un mic video in care voi construii cateva cercuri de acolo. Voi revenii cu edit.
  2. Tutorial World Edit Comenzile world edit: //limit <limit> Setați un număr maxim de blocuri care să se schimbe cel mult pentru toate operațiile. Acest lucru te afectează numai. Utilizați acest lucru pentru a preveni accidentele catastrofale. Această comandă nu va suprascrie limita din configurație dacă este setată. Istoric // undo [num-steps] [player] Anulează ultima ta acțiune. // redo [num-steps] [player] Redoarce-ți ultima acțiune (anulată). Această comandă revizuiește istoria anterioară și nu repetă comanda. / clearhistory Șterge istoricul. Selecţie // wand Oferă "bagheta de editare" (în mod prestabilit, un topor de lemn). Faceți clic pe butonul din stânga cu acest instrument pentru a selecta poziția 1 și faceți clic dreapta în poziția de selecție 2. / toggleeditwand Comută modul de selectare a tijelor de editare, permițându-vă să utilizați în mod normal elementul pentru coadă de editare. // sel [-d] <cuboid | extend | poly | elipsoid | sferă | cilindru | convex> Alegeți forma regiunii pe care să o utilizați pentru selecții. // desel Deselectează selecția curentă. // pos1 [x, y, z] Setați poziția de selecție # 1 la blocul deasupra celui pe care stați. // pos2 [x, y, z] Setați poziția de selecție # 2 la blocul deasupra celui pe care stați. // hpos1 Setați poziția de selecție # 1 la blocul pe care îl căutați. // hpos2 Setați poziția de selecție # 2 la blocul pe care îl priviți. // chunk [-sc] [x, z] Selectați bucla în care vă aflați pentru selecție. // expand <size> Extinde selecția în direcția pe care o căutați. // extinde <suma> <direcția> Extinde selecția în direcția specificată (nord, est, sud, vest, în sus, în jos). // expand <suma> <suma inversă> [direcția] Extinde selecția în două direcții simultan. // expand vert Extinde selecția pentru a include sky to rockrock. // contract <sumă> Contractează selecția în direcția pe care o căutați. // contract <sumă> [direcție] Contractează selecția în direcția specificată (nord, est, sud, vest, sus, jos). // contract <sumă> <valoare inversă> [direcție] Contractează selecția în două direcții simultan. // start [-hv] <suma> Începutul selecției în fiecare direcție. // inset [-hv] <amount> Introduceți selecția în orice direcție. // shift <amount> [direction] Mută regiunea de selecție. Nu muta conținutul selecției. // size [-c] Obțineți dimensiunea regiunii selectate. // count [-d] <block> Numără numărul de blocuri din regiune. // distr [-cd] Obțineți distribuția blocului în selecție. Operațiunile din regiune // set <block> Setați toate blocurile din regiunea de selecție într-un bloc specificat. // replace <la-block> Înlocuiți toate blocurile fără aer din interiorul regiunii. // replace <from block> <to block> Înlocuiți toate blocurile blocurilor specificate cu alt bloc din interiorul regiunii. // overlay <block> Plasați un bloc deasupra blocurilor din interiorul regiunii. // walls <block> Construiți pereții regiunii (fără a include tavanul și podeaua). // outline <block> Construiți pereți, podea și tavan. // center <block> Setați blocurile centrale. // smooth [-n] [iterații] Neteziți harta înălțimii selecției. // deform [-ro] <expression> Deformează o regiune selectată cu o expresie. // hollow [grosime] [block] Coboară obiectele conținute în selecție. // regen Regenerați regiunea de selecție. // move [-s] [count] [direction] [leave-id] Mutați conținutul selecției. Un bloc poate fi specificat pentru a completa zona din stânga. // stack [-s] [count] [direction] Stive de selecție. // naturalize Setati 3 straturi de murdarie pe partea de sus a suprafetei de selectie, apoi rotiti jos. // line [-h] <block> [thickness] Desenează un segment de linie între colțurile de selecție cuboide. // curve [-h] <block> [grosime] Desenează un spline între colțurile de selecție cuboide. // forest [type] [density] Faceți o pădure în regiune. // flora [density] Face flora în regiune. Clipboard // copy [-m] Copiază regiunea selectată în prezent. Rețineți că stochează poziția dvs. în raport cu selecția atunci când copiați. // cut [-m] Taie regiunea selectată în prezent. // paste [-sao] [-a] Pastreaza clipboard-ul. Dacă lipiți cu -a, blocurile de aer sunt ignorate. // rotate <axa y> [axa x] [axa z] Rotiți clipboard-ul. // flip [direction] Flip clipboard. // schematic sau // schemsave [<format>] <nume fișier> Salvați clipboard la .schematic. (mcedit este în prezent singurul format) // schematic sau // schemdelete <filename> Ștergeți schema salvată. // schematic sau // schemload [<format>] <filename> Încărcați .schematic în clipboard. // schematic sau // schemlist [-dn] [-p <page>] Afișează toate schemele disponibile. // schematic sau // schemformats Afișați formatele schematice disponibile. / clearclipboard Ștergeți clipboardul. Generare // generate [-hroc] <block> <expression> generează o formă conform unei formule date. // generatebiome [-hroc] <block> <expression> Setează biome după o formulă dată. // hcyl <block> <radius> [, <radius>] [înălțime] Creați un cilindru vertical vertical. // cilindru [-h] <bloc> <rază> [, <rază>] [înălțime] Creați un cilindru vertical. // sphere [-h] <bloc> <rază> [, <rază>, <rază>] [ridicată? true | false (implicit)] Creați o sferă. // hsphere <block> <rază> [, <rază>, <rază>] [ridicată? true | false (implicit)] Creați o sferă goală. // pyramid [-h] <block> <size> Creați o piramidă. // hpyramid <block> <size> Creați o piramidă goală./ fore / pumkins [type] [density] Faceți o pădure de dovleac / toggleplace Comutați între utilizarea poziției # 1 sau poziția curentă. // fill <block> <radius> [depth] Umpleți o gaură. // fillr <block> <radius> [depth] Umpleți complet o gaură recursivă. // drain <rază> Evacuați apa din apropiere / bazinele de lavă. / fixwater <radius> Nivel de piscine de apă în apropiere. / fixlava <radius> Nivel de piscine de lavă din apropiere. / removeabove [height] Scoateți blocurile deasupra capului. / removebelow [height] Scoateți blocurile de sub picioare. / replacecenear [-f] <dimensiune> <de la id> <la-id> Înlocuiți toate blocurile existente din apropiere. / removeenear <block> Eliminați blocurile din apropierea dvs. / snow [rază] Simulați capacul de zăpadă. / thaw [rază] Se răcește / se îndepărtează zăpada. / ex [rază] Stingeți incendiile. / butcher [-plangbtfr] [rază] Ucide mobs din apropiere. / remove <type> <radius> Eliminați entitățile din apropiere. Tipul poate fi "elemente" pentru obiecte pierdute / picături, săgeți, bărci, căsuțe mină, tnt sau xp. / green [-f] [rază] Verifică zona. // calc <expression> Evaluați o expresie matematică. Unelte pentru chunk-uri / chunkinfo Obțineți numele de fișier al bucății în care vă aflați. / listchunks Imprimați o listă de bucăți folosite. / delchunks Generați un script de shell pentru a șterge bucăți. Unelte / tool <repl | cycler | floodfill | perie | lrbuild | copac | deltree | farward | info | none> Selectați un instrument de legare. / none Comutați la niciun instrument. / info Comutați la instrumentul informativ. / farwand Wand la un instrument de distanta. / lrbuild <blocul leftclick> <block rightclick> Instrumentul de construcție cu rază lungă de acțiune. / tree [type] Comutați la instrumentul pentru copac. Tipuri disponibile [copac, regular, mare, bigtree, redwood, sequoia, tallredwood, tallsequoia, mesteacan, alb, brad, pin, randredwood, randomredwood, / deltree Intrument de indeprtare a copacilor plutitori. / cycler Block tool cycler. / flood <pattern> <range> Instrumentul de umplere a inundațiilor. Brushes /brush sphere [-h] <tip> [rază] Comutați la instrumentul perie sferică. / brush cylinder [-h] <tip> [rază] [înălțime] Comutați la scula periei cilindrului. / brush clipboard [-ap] Comutați la instrumentul clipboard. / brush smooth [-n] [rază] [iterații] Neteziți regiunea. / brush extinguish [raza] Comutați la scula periei de stingere a incendiului. / brush gravity [-h] [radius] Comutați la instrumentul perie gravimetrică. / brush butcher [-plangbtfr] [radius] Comutați la instrumentul de perie pentru măcelar. / size <size> Modificați dimensiunea periilor curente / mat <pattern> Schimbați materialul utilizat de peria actuală. / range <range> Setați intervalul de perie. / mask Ștergeți masca / mask <mască> Setați o mască // gmask <mask> Setați masca globală. Noțiuni de bază / unstuck Mergeți la primul loc liber. / ascend [num-levels] Mergi în sus. / descend [num-levels] Du-te în jos niveluri. / ceil [clearance-ul] Ia-te la tavan. /thru Treci prin peretele la care te uiți. / jumpto Salt la blocul la care te uiți. / up [-fg] [distance] Mergeți la o anumită distanță. Snapshots // restore [snapshot] Restaurați un instantaneu special. // snapshot use <snapshot> Utilizați un instantaneu special. // snapshot sel <index> Alegeți instantaneul bazat pe ID-ul listei. // snapshot list [num] Lista celor 5 noi instantanee. // snapshot befor <date> Găsiți primul instantaneu înainte de data dată. // snapshot after <date> Găsiți primul instantaneu după data dată. Scripting / cs <script> [args ...] Execută un script. /.s Executa ultimul script cu un nou argument /<script>.js[args ...] Execută un script JS. Comenzi generale / searchitem Căutați un element după numele său. / commands world edit WorldEdit. / worldedit help [comanda] Afișează documentația de ajutor pentru comanda dată sau listează toate comenzile dacă nu sunt date niciodată (aliasing la // help). / worldedit reload Reinstalați configurația WorldEdit. / worldedit version Găsește versiunea WorldEdit. / worldedit tz Setați fusul orar. Acest lucru este temporar. // fastToggles fastmode performance. Biomuri / biomelist FOARTE MARE ATENTIE CU WORLD EDIT!
  3. Tutorial Cercuri Cum realizam cercurile: In general un cerc este necesar cand vrei sa faci un turn sau o platforma in forma de cerc sau orice altceva ce ai dorii sa fie in forma de cerc. Astfel am ales sa va prezint cum puteti face aceste cercuri in functie de diametrul pe care il doriti: Spor la construit !
  4. Usui

    Salut! Ca si propunere as avea mai multe idei, una din acestea ar fii daca se poate adauga unul sau mai multe grade pe activitate. Cum este cel de veteran la 100h sa mai fie si altele. Fie tot asa din 100 in 100, fie mai mult ori mai putin. Ca si contributie la dezvoltare as putea fii de folos atat pe srv cat si forum daca este necesar. Am ceva experienta in spate. Pentru forum pot face atat activitate cat si pe partea de design, iar pe srv sunt convins ca daca mi se spune sa ajut la ceva anume nu voi refuza.
  5. Usui

    *Nickname: _Usui_ *Nume real: Feldiorean Codrut *Vârsta: 21 *Primele 3 cifre din CNP: 197 *Adresă de contact (Skype): Ice_Tea_Foot *Ore jucate pe server: 4z 4h 7m (100ore) *Experiență în Minecraft: Aproximativ 7ani *Vechime pe server: aproape 3 saptamani
  6. Usui

    *Nickname: _Usui_ *Nume real: Codrut *Vârsta:21 *Data și ora la care ai primit ban:23.01.2019 ora 6:50 *Autorul banului: - *Motivul: Reclama *Alte precizări:- *De ce ai pretenția la unban? (argumentare cerere): Vorbeam cu un alt jucator si venise vorba de ferma de villageri. Fara sa vreau am scris numele altei comunitati fara a avea intentia sa fac reclama si am luat ban de la sistem. Nu am scris exact ip-ul srv,doar numele de la comunitate.Greseala e a mea ca totusi am scris.Daca se poate va rog sa mi se scoata ban-ul, promit ca nu se va mai repeta.
×
×
  • Create New...