Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/11/2019 in all areas

  1. 1 point
    Tutorial World Edit Comenzile world edit: //limit <limit> Setați un număr maxim de blocuri care să se schimbe cel mult pentru toate operațiile. Acest lucru te afectează numai. Utilizați acest lucru pentru a preveni accidentele catastrofale. Această comandă nu va suprascrie limita din configurație dacă este setată. Istoric // undo [num-steps] [player] Anulează ultima ta acțiune. // redo [num-steps] [player] Redoarce-ți ultima acțiune (anulată). Această comandă revizuiește istoria anterioară și nu repetă comanda. / clearhistory Șterge istoricul. Selecţie // wand Oferă "bagheta de editare" (în mod prestabilit, un topor de lemn). Faceți clic pe butonul din stânga cu acest instrument pentru a selecta poziția 1 și faceți clic dreapta în poziția de selecție 2. / toggleeditwand Comută modul de selectare a tijelor de editare, permițându-vă să utilizați în mod normal elementul pentru coadă de editare. // sel [-d] <cuboid | extend | poly | elipsoid | sferă | cilindru | convex> Alegeți forma regiunii pe care să o utilizați pentru selecții. // desel Deselectează selecția curentă. // pos1 [x, y, z] Setați poziția de selecție # 1 la blocul deasupra celui pe care stați. // pos2 [x, y, z] Setați poziția de selecție # 2 la blocul deasupra celui pe care stați. // hpos1 Setați poziția de selecție # 1 la blocul pe care îl căutați. // hpos2 Setați poziția de selecție # 2 la blocul pe care îl priviți. // chunk [-sc] [x, z] Selectați bucla în care vă aflați pentru selecție. // expand <size> Extinde selecția în direcția pe care o căutați. // extinde <suma> <direcția> Extinde selecția în direcția specificată (nord, est, sud, vest, în sus, în jos). // expand <suma> <suma inversă> [direcția] Extinde selecția în două direcții simultan. // expand vert Extinde selecția pentru a include sky to rockrock. // contract <sumă> Contractează selecția în direcția pe care o căutați. // contract <sumă> [direcție] Contractează selecția în direcția specificată (nord, est, sud, vest, sus, jos). // contract <sumă> <valoare inversă> [direcție] Contractează selecția în două direcții simultan. // start [-hv] <suma> Începutul selecției în fiecare direcție. // inset [-hv] <amount> Introduceți selecția în orice direcție. // shift <amount> [direction] Mută regiunea de selecție. Nu muta conținutul selecției. // size [-c] Obțineți dimensiunea regiunii selectate. // count [-d] <block> Numără numărul de blocuri din regiune. // distr [-cd] Obțineți distribuția blocului în selecție. Operațiunile din regiune // set <block> Setați toate blocurile din regiunea de selecție într-un bloc specificat. // replace <la-block> Înlocuiți toate blocurile fără aer din interiorul regiunii. // replace <from block> <to block> Înlocuiți toate blocurile blocurilor specificate cu alt bloc din interiorul regiunii. // overlay <block> Plasați un bloc deasupra blocurilor din interiorul regiunii. // walls <block> Construiți pereții regiunii (fără a include tavanul și podeaua). // outline <block> Construiți pereți, podea și tavan. // center <block> Setați blocurile centrale. // smooth [-n] [iterații] Neteziți harta înălțimii selecției. // deform [-ro] <expression> Deformează o regiune selectată cu o expresie. // hollow [grosime] [block] Coboară obiectele conținute în selecție. // regen Regenerați regiunea de selecție. // move [-s] [count] [direction] [leave-id] Mutați conținutul selecției. Un bloc poate fi specificat pentru a completa zona din stânga. // stack [-s] [count] [direction] Stive de selecție. // naturalize Setati 3 straturi de murdarie pe partea de sus a suprafetei de selectie, apoi rotiti jos. // line [-h] <block> [thickness] Desenează un segment de linie între colțurile de selecție cuboide. // curve [-h] <block> [grosime] Desenează un spline între colțurile de selecție cuboide. // forest [type] [density] Faceți o pădure în regiune. // flora [density] Face flora în regiune. Clipboard // copy [-m] Copiază regiunea selectată în prezent. Rețineți că stochează poziția dvs. în raport cu selecția atunci când copiați. // cut [-m] Taie regiunea selectată în prezent. // paste [-sao] [-a] Pastreaza clipboard-ul. Dacă lipiți cu -a, blocurile de aer sunt ignorate. // rotate <axa y> [axa x] [axa z] Rotiți clipboard-ul. // flip [direction] Flip clipboard. // schematic sau // schemsave [<format>] <nume fișier> Salvați clipboard la .schematic. (mcedit este în prezent singurul format) // schematic sau // schemdelete <filename> Ștergeți schema salvată. // schematic sau // schemload [<format>] <filename> Încărcați .schematic în clipboard. // schematic sau // schemlist [-dn] [-p <page>] Afișează toate schemele disponibile. // schematic sau // schemformats Afișați formatele schematice disponibile. / clearclipboard Ștergeți clipboardul. Generare // generate [-hroc] <block> <expression> generează o formă conform unei formule date. // generatebiome [-hroc] <block> <expression> Setează biome după o formulă dată. // hcyl <block> <radius> [, <radius>] [înălțime] Creați un cilindru vertical vertical. // cilindru [-h] <bloc> <rază> [, <rază>] [înălțime] Creați un cilindru vertical. // sphere [-h] <bloc> <rază> [, <rază>, <rază>] [ridicată? true | false (implicit)] Creați o sferă. // hsphere <block> <rază> [, <rază>, <rază>] [ridicată? true | false (implicit)] Creați o sferă goală. // pyramid [-h] <block> <size> Creați o piramidă. // hpyramid <block> <size> Creați o piramidă goală./ fore / pumkins [type] [density] Faceți o pădure de dovleac / toggleplace Comutați între utilizarea poziției # 1 sau poziția curentă. // fill <block> <radius> [depth] Umpleți o gaură. // fillr <block> <radius> [depth] Umpleți complet o gaură recursivă. // drain <rază> Evacuați apa din apropiere / bazinele de lavă. / fixwater <radius> Nivel de piscine de apă în apropiere. / fixlava <radius> Nivel de piscine de lavă din apropiere. / removeabove [height] Scoateți blocurile deasupra capului. / removebelow [height] Scoateți blocurile de sub picioare. / replacecenear [-f] <dimensiune> <de la id> <la-id> Înlocuiți toate blocurile existente din apropiere. / removeenear <block> Eliminați blocurile din apropierea dvs. / snow [rază] Simulați capacul de zăpadă. / thaw [rază] Se răcește / se îndepărtează zăpada. / ex [rază] Stingeți incendiile. / butcher [-plangbtfr] [rază] Ucide mobs din apropiere. / remove <type> <radius> Eliminați entitățile din apropiere. Tipul poate fi "elemente" pentru obiecte pierdute / picături, săgeți, bărci, căsuțe mină, tnt sau xp. / green [-f] [rază] Verifică zona. // calc <expression> Evaluați o expresie matematică. Unelte pentru chunk-uri / chunkinfo Obțineți numele de fișier al bucății în care vă aflați. / listchunks Imprimați o listă de bucăți folosite. / delchunks Generați un script de shell pentru a șterge bucăți. Unelte / tool <repl | cycler | floodfill | perie | lrbuild | copac | deltree | farward | info | none> Selectați un instrument de legare. / none Comutați la niciun instrument. / info Comutați la instrumentul informativ. / farwand Wand la un instrument de distanta. / lrbuild <blocul leftclick> <block rightclick> Instrumentul de construcție cu rază lungă de acțiune. / tree [type] Comutați la instrumentul pentru copac. Tipuri disponibile [copac, regular, mare, bigtree, redwood, sequoia, tallredwood, tallsequoia, mesteacan, alb, brad, pin, randredwood, randomredwood, / deltree Intrument de indeprtare a copacilor plutitori. / cycler Block tool cycler. / flood <pattern> <range> Instrumentul de umplere a inundațiilor. Brushes /brush sphere [-h] <tip> [rază] Comutați la instrumentul perie sferică. / brush cylinder [-h] <tip> [rază] [înălțime] Comutați la scula periei cilindrului. / brush clipboard [-ap] Comutați la instrumentul clipboard. / brush smooth [-n] [rază] [iterații] Neteziți regiunea. / brush extinguish [raza] Comutați la scula periei de stingere a incendiului. / brush gravity [-h] [radius] Comutați la instrumentul perie gravimetrică. / brush butcher [-plangbtfr] [radius] Comutați la instrumentul de perie pentru măcelar. / size <size> Modificați dimensiunea periilor curente / mat <pattern> Schimbați materialul utilizat de peria actuală. / range <range> Setați intervalul de perie. / mask Ștergeți masca / mask <mască> Setați o mască // gmask <mask> Setați masca globală. Noțiuni de bază / unstuck Mergeți la primul loc liber. / ascend [num-levels] Mergi în sus. / descend [num-levels] Du-te în jos niveluri. / ceil [clearance-ul] Ia-te la tavan. /thru Treci prin peretele la care te uiți. / jumpto Salt la blocul la care te uiți. / up [-fg] [distance] Mergeți la o anumită distanță. Snapshots // restore [snapshot] Restaurați un instantaneu special. // snapshot use <snapshot> Utilizați un instantaneu special. // snapshot sel <index> Alegeți instantaneul bazat pe ID-ul listei. // snapshot list [num] Lista celor 5 noi instantanee. // snapshot befor <date> Găsiți primul instantaneu înainte de data dată. // snapshot after <date> Găsiți primul instantaneu după data dată. Scripting / cs <script> [args ...] Execută un script. /.s Executa ultimul script cu un nou argument /<script>.js[args ...] Execută un script JS. Comenzi generale / searchitem Căutați un element după numele său. / commands world edit WorldEdit. / worldedit help [comanda] Afișează documentația de ajutor pentru comanda dată sau listează toate comenzile dacă nu sunt date niciodată (aliasing la // help). / worldedit reload Reinstalați configurația WorldEdit. / worldedit version Găsește versiunea WorldEdit. / worldedit tz Setați fusul orar. Acest lucru este temporar. // fastToggles fastmode performance. Biomuri / biomelist FOARTE MARE ATENTIE CU WORLD EDIT!
×
×
  • Create New...