Update Counter-Strike 1.6 2013

Am trăit să o vedem şi pe asta. După mai mult de un deceniu, de când jocul a fost lansat Valve a decis să actualizeze vechiul engine Half-Life, implicit Half-Life Dedicated Server, abreviat HLDS, cât şi clienţii de joc Half-Life, Counter-Strike 1.6, urmând în următoarele zile şi Counter-Strike: Condition Zero. Toate bune şi frumoase, pînă am încercat varianta de test beta, care se mişca total diferit, faţă de cum eram obişnuit. Menţionez că sunt jucător de mulţi ani, am reuşit să setez jocul să meargă aproape perfect, chiar am cumpărat un mouse de gaming, un pad de marcă, am ajuns să trag cu acurateţe, chiar mă jucam liniştit şi cu satisfacţie, pînă să încerc actualizarea.

steam_linux.jpg

 

Dupa primul update din luna februarie 2013,

jocul s-a schimbat, au apărut alte buguri, alte probleme. Unii aveau probleme cu grafica, artefacte pe ecran, jocul se mişca mai încet, sensibilitatea reglată nu mai era la fel, recoilul era diferit. Aceste lucruri au creat nemulţumiri în rândul jucătorilor, am căutat rezolvări pentru fiecare problemă în parte şi aproape am reuşit să setez la fel ca dinainte. S-au adăugat unele cvaruri noi, altele au fost desfiinţate, documentaţie nu prea exista. Chiar mă gândeam că jocul se va mişca mai fluid, mai bine datorită actualizărilor echipei Valve, un driver grafic Open GL updatat, care a decis să îmbunătăţească jocul, odată cu lansarea steam pe Linux Ubuntu 12.04. Că veni vorba de CS 1.6 pe linux, l-am instalat şi se mişca execrabil.

Dupa al doilea update major, pe la 20 februarie 2013,

lucrurile s-au schimbat în rău, în ceea ce priveşte mouse-ul. Am căutat din nou soluţii, am adăugat alte cvaruri pentru mouse, create de Alfred Reynolds, principalul dezvoltator al proiectului, am testat diferite variante, valori, dar degeaba.

A venit si al treilea update pe data de 25 februarie 2013.

În loc să se îmbunătăţească, s-a înrăutăţit. Mouse-ul este incontrolabil, câteodată se opreşte, nu-l mai pot mişca, nici în stânga, nici în dreapta, pur şi simplu se blochează în joc, îşi revine, iar se blochează. jocul din acest moment este impracticabil pentru mine, dar tot nu vreau să trec la CS: GO, cu toate că am jocul cumpărat. Unii pretind că alterarea jocului se face intenţionat, pentru ca jucătorii să treacă la ultima versiune Counter-Strike: Global Offensive.

Totuşi există şi aspecte pozitive, un client steam updatat nu poate fi redirecţionat, numărul redirecterelor afişate în serverbrowser a scăzut. Serverele cu engine vechi nu ar trebui să se înregistreze în masterserver. Chiar şi aşa s-a găsit o metodă pentru înregistrare, temporar funcţionează. Ultimele builduri de HLDS nu permit alterarea fişierelor jucătorului, prin pluginuri care execută diferite comenzi slowhacking (destroy, exterminate). Netcode a fost schimbat, acum se permite folosirea unui rate de 100000 faţă de 25000. Firmele de hosting din România nu vor face trecerea pe ultimele versiuni, vor ieşi în pierdere, pentru că jucătorii nonsteam nu se vor putea conecta, dproto nu funcţionează pe acestea. Acestă mutare ar implica schimbarea sistemului de operare pe staţii, cu GCC mai nou, pentru utilitarul nou de update Steamcmd, în concluzie numărul de servere hostate ar scădea, ca şi profitul.

Actualizare 27 februarie 2013:

Cu acest ultim update beta, click stânga şi click dreapta nu mai funcţionează corect, la o apăsare ambele intră într-un loop continuu. Pune şi scoate amortizorul la m4a1, glockul intră în burstfire, apoi iese şi totul o ia razna. Mulţumesc Valve că m-ai lecuit de Counter-Strike.

Update-ul beta de ieri, 28 februarie 2013

rezolvă problema click-ului continuu, dar câteodată primul meu click nu este înregistrat.

 

 

Rezolvari probleme aparute dupa update-urile din februarie 2013

Comments (0)

Cancel or